maanantai 28. syyskuuta 2015

Syyspäivä

Meillä on siis tällä hetkellä kaksi hevosta, mun oma Nipsu ja sitten mun kaverin latvialainen ruuna Veikko. Mä auttelen Veikon ratsutuksessa aina silloin tällöin, lähinnä niinä päivinä kun Nelli menee Nipsulla.


Veikko on hyvin erilainen ratsastaa kuin Nipsu. Veikko on laiskahko, eikä anna yhtään askelta ilmaiseksi. Mutta kun sen saa hereille, on se tosi kiva ja osaava ratsastaa. Kokoaa itsensä hyvin ja toimii muutenkin hienosti.

Minä ja Veikko puomitreeneissä

Viimeksi kun treenattiin Veikon kanssa (Nelli ratsasti Nipsun) harjoiteltiin laukanvaihtoja. Itse en ole ennen niitä harjoitellut, mutta hienostihan se onnistui. Nipsukin teki niin lentävän vaihdon etten ikinä ois uskonu!

Tänään oltiin Vapun kanssa peltoilemassa, iskä sai puitua meidän lähipellot eilen ja tänään oli niin upea ilma että oli pakko ottaa kamera mukaan ja lähteä koiran kanssa sänkkärille juoksee. Tässä hieman kuvasaldoa, huomenna toivottavasti saadaan Nipsustakin sänkkärikuvia :)

Ehkä meni muokkaus hieman yli :D



Täälätä mä tuleeeen!









2 kommenttia:

  1. Heippa. Ja mukavaa talvea. Juice veli toivottelee Vapulle terveisiä Tampereelta! :)

    VastaaPoista
  2. Me kiitämme, ja oikein mukavaa talvea myös sulle :)

    VastaaPoista