sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Voi mikä viikko!

Tää viikko on ollu suht kauhistuttava.. Loukkasin selkäni salilla ja töissä on pitänyt kiirettä (mikä tarkoittaa että ylitöissä ollaan istuttu)

Olin tosiaan torstai aamuna salilla ja takakyykkyjä tehdessäni, en ilmeisesti saanut pidettyä asentoa kasassa, nyrjäytin selkälihakseni vasemmalta puolelta.. tämä on taas niitä asioita joihin vain minä pystyn... Luulen että tilannetta vielä pahensi se että istuin vielä illalla ylitöissä.

Seuraavana päivänä jopa sängystä nouseminen oli hieman haasteellista, mutta sain kammettua itseni ylös ja töissä istuttiinkin kipulääkkeiden ja mobilat:in voimalla.
Sen verran vielä illallakin särki että en uskaltanut mennä ratsastamaankaan..

Työnjohtaja

Lauantaina oli jo parempi päivä ja kokeilin hieman pihatöitä, haravoida en juurikaan voinut, mitä nyt vähän oli pakko puskien aluksia rapsutella. Kyytiä sai myös muutama hanhikki pensas talon takana jotka leikkasin maantasalle.. nyt toivon vaan että ne kasvaa takaisin.


Iltapäivästä päätin lähteä kokeilemaan ratsastusta, kyllähän se juuri ja juuri onnistui mutta harjotusravissa ei voinut istua pitkiä pätkiä. Päätin jättää ratsastuksen ja juoksuttaa Nipsua sitten vielä hetken. Vähän harmitti lopettaa kesken Nipsu liikkui ihan kivasti, mutta en viitsinyt sitten lähteä leikkimään kun sunnuntaina oli tiedossa estetreenit talliporukan kanssa.

Pihatöiden ohessa oli aikaa ottaa muutama kuva.


Ihana pihasauna, ympäröivä piha tosin kaipaa hieman laittoa
Tänään oli siis talliporukan kassa estetreenit, ne ei mun osalta alkanut kauhean hyvin.. ensinnäkin olin puolisen tuntia myöhässä koska mulla oli aivan kaikki hukassa autonavaimista ratsastuskenkiin ja voi että mua otti päähän! Eikä juuri sillä hetkellä olisi kyllä kiinnostanut pätkääkään harjotella hyppyjä. 


Kun loppujen lopuksi pääsin hevosen selkään oli mulla sellanen olo että jos nyt täältä putoan ni se olis siinä, joko kuolen tai luokkaan pahasti!
Tämän fiiliksen takia ei mun estetreeni mennyt ihan putkeen, Nipsu oli kyllä tosi innokas hyppäämään ja hyppäskin tosi hyvin, itse en vain ollut oikein ajantasalla enkä oikein tahtonut pysyä hypyissä mukana.


Harmi sinänsä sillä meillä oli tosi hyvät harjotukset, 3 esteen sarjaa ja kavaletit kahdeksikolla ja pystyä. 
Estekorkeudet ei meillä päätä huimanneet sarja mentiin 70-80cm ja pystyä 80cm, loppuun saatiin yksi onnistunut 90cm hyppykin joten jäi ihan hyvä mieli. 

Nipsu oli ihan fiiliksissä tosta sarjasta



Lopuksi vielä video meidän sarjasta. 2 ensimmäistä estettä 70cm, viimeinen 80cm.
(pahoittelen ratsastuskuvien laatua ne on kuvattu kännykällä)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti